Prima dată am auzit de POUND în serialul This is us, când Kate s-a dus în ceea ce a numit ea ironic „a fat camp” iar una dintre activități era asta cu bețele verzi. Totul a început ca un antrenament normal și s-a sfârșit cu Kate care a scos din ea, prin intermediul bețelor și a mișcărilor, toată energia negativă ce stătea înmagazinată acolo.

Nu, nu a slăbit, dacă vă întrebați asta 🙂

Apoi am aflat că Ioana s-a dus tocmai la Londra să aducă POUND-ul și în Iași, ceea ce înseamnă că Fantastic Fit este singurul loc din orașul nostru unde se face POUND.

O scurtă definiție și apoi trecem la concluziile mele: POUND îmbină antrenamentul cardio pe interval cu drummingul. Instrumentele POUND, Ripstix, nu sunt doar de distracție: cântărind aproximativ 125 gr și fiind mai scurte decât bețele clasice de drumming, sunt concepute în așa fel încât să maximizeze antrenamentul brațelor.

Am așteptat să merg la măcar trei antrenamente înainte de a scrie acest articol, să-mi pot forma o părere în cunoștință de cauză. De altfel, după ce am plecat de la prima sesiune, eram în dubii, nu-mi dădeam seama dacă a fost ușor sau greu; răspunsul a venit a doua zi dimineața, când m-am chinuit puțin să cobor scările, în condițiile în care eu făceam cel puțin două antrenamente intense pe săptămână, în cadrul cărora lucram și picioarele.

La al doilea antrenament deja am început să simt așa, o îndrăgosteală, iar la al treilea am știut că-l iubesc, mai ales când m-am schimbat de tricou și am văzut cât de ud este.

Așadar, acestea sunt constatările mele, după trei antrenamente POUND:

1. Bețele și mișcările îți distrag atenția de la esența acestui tip de antrenament: sute de genuflexiuni și abdomene. În timpul ce mă chinuiam să-mi sincronizez mișcările brațelor cu ale picioarelor și cu bătăile din bețe și să țin ritmul și să fac ce face Ioana, m-am oprit puțin și am conștientizat că aveam vreo trei minute de când mențineam în genuflexiune.

Dacă sunteți obișnuiți cu mișcarea, probabil știți cât de groaznic este să stai un minut în genuflexiune, darămite trei.

Iar apoi mai sunt exercițiile la saltea care, sub pretextul că ne distrăm de nu mai putem mișcând bețele dintr-o parte în alta și lovind solul în diverse puncte și diverse ritmuri, de fapt îți mențin abdomenul încordat în permanență.

2. Te ajută să-ți îmbunătățești coordonarea. La primul antrenament am fost sigură că o să-mi dau una peste mâini cu bețele alea sau măcar că o să scap unul în capul colegei de alături sau măcar că o să-mi ard una în abdomen, atunci când făceam exercițiile la saltea. Nu s-a întâmplat nimic din toate astea, doar pentru că mi-a fost foarte frică și nu m-am relaxat deloc.

La al doilea antrenament situația s-a mai îmbunătățit iar la al treilea am constatat că am și învățat puțin coregrafia.

3. Te ajută să te simți mai bine, chiar și când îți vine să pocnești pe cineva. Toată energia negativă pe care o acumulezi în timpul zilei poate fi canalizată cu succes în bețe; cu cât faci mai mult zgomot, cu atât pleacă mai multă energie nașpa. După un antrenament POUND ești ca nou, gata s-o iei de la capăt.

Încă nu am ajuns să mă descarc așa cum face Kate în film, dar poate o să ajung și acolo. Momentan, încă mai lucrez la coordonare.

Acestea sunt cele trei concluzii ale mele după primele trei antrenamente. Despre POUND mai puteți citi și pe site-ul Fantastic Fit iar dacă vreți să încercați, aveți aici un grup de Facebook unde vă puteți manifesta dorința.

Un comentariu “Cea mai nouă iubire a mea: POUND Rockout Workout

Lasă un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *